Srpen 2018

180818 Novosedly

Včera v 9:19 | Petr Štolfa |  Bude
Kolistky a kolisté

Jozef, Radek a jsme si na sobotu naplánovali jízdu na silničních kolech, z Brna do Novosedel, a zpět.
Bohužel musím svoji účast zrušit.
Hoši ale jedou. Protože se doumlovají jen přes telefon, zveřejňuji s jejich souhlasem spojení na mobil:
mobil Jozef: 773 966 611

180816 Rajhrad

Čtvrtek v 23:23 | Petr Štolfa |  Bylo
Kolistky a kolisté

Dnes jsem se opět připojil u Anthroposu ke skupině cyklistů, organizujících se prostřednictvím Facebooku.
Těsně před Rajhradem postihl kolegyni defekt.
Bylo mě stydno, že jsem nenabídl pomoc, protože bez falešné skromnosti jsem dobrý mechanik, ale při představě, že by mi při práci kdokoliv radil, což se podle debaty na téma opravy nemocného kola dalo čekat, musel bych asi nejaktivnějšímu radilovi nalepit flek na čelo, což jsem v rámci zachování kvalitních mezilidských vztahů a mému zajmu se zúčastnit i příště, nechtěl.
Nečekal jsem proto na závěr napínavé technické lapálie, a odjel jsem z Rajhradu domu již sám.
Je ale více než pravděpodobné, že se situaci podařilo zvládnout i beze mě. V nejhorším případě mně napadá letecká dodávka náhradního stroje.

Bylo fajn.

Trasa:

180812 Letovice - Brno

Pondělí v 17:15 | Petr Štolfa |  Bylo
Kolistky a kolisté

Většinou když se holím, tak se pořežu. Činím tak proto nerad. Tentokrát zůstala tvář nezraněna, řízl jsem se ale do prstu. Odvrhl jsem nápad zavolat si rychlou zdravotní pomoc, prstík jsem si zalepil náplastí, a přes tuto dramatickou úvodní příhodu jsem na sraz dorazil včas.
Tentokrát jsem se zúčastnil výletu, který prostřednictvím Facebooku organizovala Lenka.
V Letovicich jsme na cestu vyrazili ještě Karin, Zuzka, Luboš, Tomáš, já, a další dva cyklisté jejichž jména jsem si nezapamatoval.
Jsem rád, že jsem poznal nové tváře, ale také konečně letos absolvoval průjezd brody, na který jsem se dost těšil.

Bylo fajn.

Trasa:
Fotky:

Žernovník

4. srpna 2018 v 12:50 | Petr Štolfa |  Kolo
Kolistky a kolisté

Ve vedru přijdou jistě vhod brody a místa ke koupání.
Realizovaný výlet:
Plánovaná (Unín) a realizovaná trasa 5.8.2017:

Jiné trasy, na které mi poslala odkaz Jana:
Potenciální koupačky, nemám ověřeno:

Mohlo by být fajn, proto chci ještě v srpnu navrhnout tento výlet znovu, za předpokladu, že tropy trochu ustoupí. Snad bude potom větší zájem.
Dalších šest týdnu mohu volit i čas odjezdu. Určím ho podle toho, pojedou-li skřívánci, nebo sovy.
Dejte vědět v komentářích.